مالک باشگاه نساجی تصمیم جدی خود را برای واگذاری این باشگاه اتخاذ کرده و این مساله را به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال هم رسانده است.

نساجی

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از پایان مسابقات لیگ برتر بود که باشگاه نساجی اطلاعیه واگذاری این باشگاه را روی خروجی رسانه رسمی خود قرار داد و اعلام کرد با توجه به شرایط در سال های گذشته رضا حدادیان دیگر تصمیمی برای تیمداری ندارد.

البته با توجه به اینکه مالکان نساجی و تراکتور چند بار چنین تصمیمی را گرفته و بعدا پشیمان شدند شاید کمتر کسی این موضوع را جدی گرفت اما ظاهرا این بار قضیه بسیار جدی است و حتی بحث واگذاری این باشگاه مازندرانی به صورت جدی طی یکی دو روز اخیر به اطلاع مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم رسیده است.

ظاهرا حدادیان اعلام کرده دیگر تمایلی به تیمداری ندارد زیرا برای اداره یک باشگاه در لیگ برتر هزینه های بسیار زیادی به روی دوش وی افتاده که او توان پرداخت این هزینه ها را ندارد و بعد از چند سال هزینه کردن در حوزه فوتبال، می خواهد این باشگاه را به صورت جدی واگذار کند.

این در حالی است که ساکت الهامی بعد از اعلام کناره گیری حدادیان برای اداره باشگاه نساجی از سمت خود استعفا کرده و وضعیت تیم فوتبال نساجی برای فصل آینده اصلا مشخص نیست.

کد خبر 863319
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha